Wereld in verandering

Op 7 juni 2012 organiseert Logeion in Leiden het jaarlijkse verenigingscongres onder de titel LOS(T). Een titel met een dubbele bodem. Is de communicatieprofessional anno 2012 lost? In rap tempo veranderen zekerheden. De euro wankelt, banken gaan failliet. Wat betekent dat voor het werk en de rol van de communicatieprofessional? Hoe kan de communicatieprofessional binnen de wirwar van ontwikkelingen en veranderingen (nog) bepalend zijn? Of moet hij/zij vooral LOS laten? Celia Noordegraaf is gevraagd in een break-outsessie een praktijkcasus te delen in relatie tot het thema veranderende wereld.

Haar opdracht bij het Jeroen Bosch Ziekenhuis was een professionele zorgmarketing te ontwikkelen tegen de achtergrond van het veranderende zorgstelsel. Ze zal laten zien welke rol de communicatieafdeling kan spelen in de cultuuromslag naar meer klantgerichtheid, die zich in de zorg voltrekt. Daarbij is het ongelooflijk belangrijk om te denken in kansen, in plaats van beperkingen. Uit te gaan van je eigen kracht en daardoor een beweging in gang proberen te zetten. Samen met haar team heeft al zij al haar  creativiteit in de strijd gegooid om met weinig middelen een maximaal effect te bereiken.  De workshop zal het karakter krijgen van een inspiratiesessie, waarbij zij haar aanpak vertelt en samen met de deelnemers bekijkt in hoeverre haar ervaringen transferable zijn voor hun eigen praktijk. Kijk voor meer informatie over dit communicatiecongres op de website van Logeion.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© 2006 - 2024 Cumar | Disclaimer