Spannende reflectie op ‘The Naked Brand’ bij de Utrechtse Communicatiekring

Op 1 juni organiseert de Utrechtse Communicatiekring een bijeenkomst over sociaal ondernemen onder meer geïnspireerd door een blog vanuit MVO Nederland getiteld ‘MVO is de nieuwe norm’ . Ter inleiding op het programma wordt de film ‘The Naked Brand’ getoond.  ‘The Naked Brand’ is een inspirerende documentaire over de revolutie die gaande is in de reclamewereld en de kansen die er zijn voor merken die in staat zijn in te spelen op een nieuwe duurzame wereld.  De film is gemaakt door reclamebureau Questus en laat zien hoe sterke merken als Unilever, Patagonia, Pepsi and Zappos daarbij de leiding nemen.  Na de film reflecteren twee sprekers op de thematiek. Vanuit MVO Nederland gaat Celia Noordegraaf in op de marketing en communicatie van duurzaamheid.  Suzanne Rotteveel, communicatieadviseur Duurzaamheid bij NS, vertelt hoe zij MVO in de strategie integreren. Meer informatie en aanmelding bij de Utrechtse Communicatiekring.

Bij de Utrechtse Communicatiekring (UCK) delen meer dan 400 enthousiaste en bevlogen communicatieprofessionals vakkennis en inzicht met elkaar. Doelstelling: tijdens 19 bijeenkomsten per jaar en via de website www.communicatiekring.nl bevorderen van de positie van het vakgebied communicatie en het versterken de onderlinge band en samenwerking.

Agenda | Tags , , , | Reageer |

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

*

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>