Reputatiemanagement en positionering in de zorg

Regelmatig word ik gevraagd om eens te sparren over communicatie in de gezondheidszorg. Veel mensen lijkt het een interessante wereld om voor te werken en willen graag weten waar je je als marketing- en communicatiemanager mee bezighoudt. Anderen hebben een dienst of product ontwikkeld voor de zorg en willen graag toetsen of daar behoefte aan bestaat. Zonder al te arrogant te willen klinken, mag ik wel zeggen dat ik een flink deel van de dag zou kunnen vullen met oriënterende gesprekken.

Het idee werd geboren om een bijeenkomst te wijden aan communicatie in de zorg. Christina Bierma weet alles van de care-sector en Ingeborg van der Heijden heeft als hoofd Communicatie van de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen een geweldig overzicht over wat er in de ziekenhuiswereld gebeurt. Ingeborg kent op haar beurt Marleen van ’t Oever, die directeur Communicatie is bij het LUMC. En uiteraard kan ikzelf natuurlijk ook het nodige vertellen. Op 14 oktober 2013 vanaf 16.00 uur is het zover. Er is plaats voor 175 mensen in het auditorium van het Jeroen Bosch Ziekenhuis in ‘s-Hertogenbosch.

Kijk voor meer informatie en aanmelding op de website van Logeion, de beroepsvereniging voor Communicatie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© 2006 - 2024 Cumar | Disclaimer