Klantrelaties en reputatie in de zorg

De Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen organiseert op donderdagmiddag 22 november in Utrecht een communicatienetwerk (voor communicatiemanagers, -adviseurs en medewerkers van de lidinstellingen) in Utrecht. Dit netwerk staat in het teken van patiënten-/klantenervaring vs. reputatie. “ In ziekenhuizen gaat het anno 2013 niet alleen om communicatie en  marketing, maar ook om klantenservice en nieuwe manieren om zorg te leveren. E-health, M-health vragen om geïntegreerde benadering van de digitale kanalen. Als manager Marketing, Communicatie en Customer Relations hou je je ook bezig met klachten, klantenservice, webshop naast social media etc. Het gaat om geïntegreerde communicatie maar dan breder dan ooit. Hoe hou je focus? Wat kun je daarin van andere branches leren? Wat kunnen we van de patiënt leren?”, aldus dagvoorzitter Celia Noordegraaf.

Na presentaties van onder meer Joost Bosma, hoofd Customer Insights bij de NS, Martijn Hulst van Zorgbroeders en Titia Lekkerkerk, coördinator zorglijn en meldacties bij de NPCF wordt gediscussieerd aan de hand van stellingen. Meer informatie: www.nvz-ziekenhuizen.nl .

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© 2006 - 2024 Cumar | Disclaimer