Een warm nest of een duiventil

Internal branding als instrument om medewerkers te boeien en te binden

Op 4 oktober organiseert de themagroep Corporate Communicatie van de beroepsvereniging voor Communicatie Logeion een themabijeenkomst over internal branding.

Plaats: Yacht werving & selectie, Atriumgebouw, Amsterdam-Zuid WTC
Tijd:  18.00 – 21.00 uur
Sprekers:  Trienke Damstra (hoofd Amsterdams bureau voor Communicatie,gemeente Amsterdam), Willem de Lannoy (oud-hoofdredacteur Comma) en Victor Neyndorff (manager Marketing & Competences, Yacht).

Medewerkers die betrokken zijn, blijven langer, bouwen aan een betere reputatie van de organisatie en zorgen voor een hoger bedrijfsresultaat. Veel internal branding programma’s worden geïnitieerd door de communicatie-afdeling. Ondanks de goede intenties blijkt de realisatie van dit soort programma’s in de praktijk lastig. De sprekers tijdens deze bijeenkomst vertellen over hun ervaringen bij resp. de gemeente Amsterdam en Yacht.

Meer informatie: www.logeion.nl

Agenda | Tags | Reageer |

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

*

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>